Аналитика и исследования коммерческой и жилой недвижимости Украины


Главная О компании Услуги компании Наши клиенты Реклама Контакты






Нові торгові центи Києва: осінь-зима 2009року (Частина 2)

2010-02-15 20:04:05

Нові торгові центи Києва: осінь-зима 2009року

Фахівці компанії "Соцмарт" продовжують знайомити читачів порталу з новими торговими центрами Києва. У минулій статті про торгові центри ми розповіли про два новеньких Ашан і Епіцентр. Наступним об'єктом, який заслужив нашу увагу, є «Євробазар» на Осокорках. Схема проста - павільйон продовольчих продуктів і торгові ряди з промисловими товарами.
Продуктовий павільйон відкрився зовсім недавно і представляє собою торгову площу об'ємом близько 3 тис. кв. м., поділену на продуктові секції - м'ясний, молочний відділи, хлібобулочну пекарню, відділ м'ясної продукції, рибної, фруктів, овочів. У зв'язку з недавнім відкриттям поки не всі торгові місця зайняті, проте асортимент виробників досить широкий і діапазон цін не може не радувати. На відміну від звичайного ринку, продукція, представлена на «Євробазарі» ретельно перевіряється в лабораторіях і якість продуктів, їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам і технічним регламентам виробництва практично гарантовані. Також розробники подбали про дисконтну систему, запровадивши систему карток зі знижками. За павільйоном розташувався другий в Києві винний супермаркет «Поляна», в яких представлений широкий діапазон спиртних напоїв за прийнятними цінами.
Оцінюючи комплекс в цілому, можна вказати на масу недоліків. Зокрема сама концепція є «кроком назад». У той час як торгові об'єкти по всій Україні намагаються піти від ринкового формату, «Євробазар» підносить це як щось інноваційне, хоча насправді, нічого нового розробники не запропонували. Поруч також розташований ТРЦ «Материк», з супермаркетом «Rainford» на першому поверсі, який пропонує закупити продукти в набагато більш комфортних умовах. Якщо говорити про торгові «бутіки», то ставляться під сумнів торговельні марки, представлені тут.
На даний момент в морозну погоду функціонує тільки 15% міні-магазинів. Таким чином, ми бачимо переваги торгових центрів нового зразка.

Кстати, если возникают проблемы в магазине связанные с обманом покупателя по финансам или некачественной продукцией, не стоит забывать, что существует защита прав потребителей А ведь обиженные покупатели часто в таких ситуациях забывают, что имеют полное право пожаловаться, про свои права потребителей. А именно благодаря бездействию людей при халатности продавцов или покупки плохого продукта и продолжают жить эти проблемы


І, нарешті, ми прийшли до самого довгоочікуваного відкриття 2009 року - торгово-розважальний центр «Dream town» на Оболоні. Відмінне розташування між двома станціями метро «Оболонь» і «Мінська», величезна площа, вдалий підбір орендарів - все це є запорукою абсолютного успіху у відвідувачів.
Почати потрібно з інтер'єру, адже це перше, що кидається в очі, інформує портал з нерухомості socMart. Зовні будівля абсолютно «скромна», ніяких прикрас, крім рекламних плакатів і маленької назви нагорі. А всередині воістину розкішне. Три поверхи горизонтально поділені на секції, кожна з яких зроблена в окремому стилі. Всього їх п'ять - «голлівудський», грецька, китайська, французька і «джунглі». На кордоні кожного відділу ліфт, сходи, кав'ярні у відповідному вигляді.
Підбір орендарів включає в себе «все» - це саме те слово, яке спадає на думку, відвідавши цей ТРЦ. Тут є все, що потрібно для задоволення запитів найзавзятішого шопоголіка. Понад 250 магазинів чоловічого, жіночого, дитячого одягу, магазини аксесуарів, ювелірних виробів, величезний книжковий супермаркет, продуктовий супермаркет - перераховувати можна без кінця.
Однак не буває нічого ідеального, і «Дрім таун» теж має свої недоліки. Як не дивно, перше, це масштаб. Площа настільки величезна, що обійти всі магазини - фізично важко. Беручи до уваги, що торговельний центр тягнеться від станції метро Мінська до Оболоні, то, намагаючись приділити увагу магазинам на всіх трьох поверхах, ми проходимо трикратний маршрут між цими станціями, передає socMart. Це занадто багато, і визначитися з магазинами теж важко, адже вони розташовані хаотично, а не по торговельним категоріям.
Питання з паркуванням теж вельми сумнівне. Величезна пропускна здатність торгового центру вимагає великої стоянки, а паркінг «Дрім тауна» налічує лише близько 150 паркувальних місць. Цього явно недостатньо.
Однак варто визнати, що торговельно-розважальний центр подібного масштабу є проривом на ринку торговельної нерухомості України, а також в області розважальної індустрії. Ще дуже довго ми будемо чекати подібного проекту. Тому варто визнати що, не дивлячись на дрібні недоліки, розробники поєднали всі складові успіху «ідеального» торгового центру, і «Дрім таун» дійсно став «містом мрії» у столиці.
Нагадаємо, що за даними компанії "Соцмарт" в 2009 році в Києві було відкрито десять торгових центрів, гіпермаркетів і критий ринок. Докладніше про інші ТЦ, ТРЦ і міні-ТЦ ми розповімо в наступних статтях.

Джерело: http://www.socmart.com.ua
При передруці посилання, а для інтернет-видань - гіперпосилання , на http://www.socmart.com.ua обов'язкове.

Дізнатися більше про ТЦ і ТРЦ Києва, які будуються і проектовані, з контактними даними ви можете, перейшовши по запропонованому посиланню або зв'язавшись з директором по продажу Валентиною (моб. 067-442-29-94)


Поиск

Подписка

Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья
Готовые исследования, обзоры
Новости, статьи и аналитика
RSS-лента (новости, статьи и аналитика)
RSS-лента (Базы компаний, ТЦ, БЦ, жилья)
RSS-лента (Готовые исследования, обзоры)